2016. március 9., szerda

Katherine-féle vega ebédem

meg a ráadás: feltöltődés a víz energiájával.

Tegnap egy kedves ismerősöm írt nekem Facebookon, hogy ma vizes fázisba lép a Hold és hogy ez a konstelláció most mindenféle vízzel kapcsolatos tevékenység számára rendkívül kedvez, legyen az akár mosogatás, felmosás, szauna, wellness, vagy gyógytea kortyolgatás, ám kizárólag könnyű tevékenységeket javallt ilyenkor végezni. Érdekes, hogy éppen akkor olvastam az üzenetét, amikor hazaértem az uszodából, ahol mivel éppen vízilabda edzést tartottak, terveimmel ellentétben nem tudtam úszni. Hogy tegnap éppen ezeket a vizes természetfotókat tettem fel a blogra.. Kérdezte is, hogy „körülöttünk ezek szerint okos a természet”? Igen, úgy tűnik, hogy okosabb, mint mi.. Átöltöztem és elmentem futni a folyópartra, oda, ahol a fák még vízben állnak a közelmúltbeli áradás miatt. Lépteim puhán érkeztek az esőáztatta talajra, megállapítottam, hogy a fűzfák már zöldellnek, a fagyöngy-fészkek még mindig ugyanott ülnek a fákon, mint ahol egész télen is voltak. Futás közben meg-meglegyintett a levegőben terjengő hínár- és mocsárillat, közben zenét hallgattam. Kimerültem és feltöltődtem. Este megnéztem: a Hold a Halak jegyében van ma és holnap, ezért érzékenyebbek, érzelgősebbek lehetünk.

Ma délelőtt Zsófi írt nekem a Facebookon, hogy menjünk wellnessezni a termálmedencébe. Hmmm. A körülmények szerencsés összejátszása lenne? Persze nem csodálkozom azon, hogy ő vizeskedni hív, lévén vízilabda edző. Tavaly nyáron ámulva néztem, hogy családilag micsoda fejeseket ugrottak a Bodrogba a parti stégről...persze a férje is vízilabda edző és az összes gyerekük vízilabdázik.


Szóval elmentünk wellnessezni. Miközben a vízben üldögéltünk és cseverésztünk, tájékoztattam őt arról, hogy mi most a természettel és a Hold-naptárban javasoltakkal harmóniában cselekszünk, egy pillanatig se fájjon a fejünk az esetleges egyéb teendők miatt. Ültünk a melegvízben, napoztattuk az arcunkat, beszélgettünk és persze főztünk (fejben). Néztük a hullámokat a vízen.


Közben bejelentkeztek a barátnőim, Anita Londonból, Katherine pedig áthívott hozzájuk ebédelni. Én vittem a frissen vásárolt spenótkrémemet, de semmi szükség nem volt rá, ugyanis többfogásos vega ebédet készített. Most akkor kezdjek el panaszkodni? Nem, nem teszem.
Thank you for this delicious meal Katherine :)

Kecsketúrós tojásos felfújt
Kb. egy tejfölöspohárnyi kecsketúrót összekevert 3 felvert tojással, 1/3 doboz tejföllel, megszórta finomra vágott kaporral, finoman sózta, beleaprított egy lilahagymát.



Avokádó pirított tökmaggal
Ez nagyon egyszerű, de milyen jó! A múltkor a barátnőim felhívták rá a figyelmemet, hogy tisztára hülyeség, hogy én körbehámozom az avokádót, amikor azt elég csak félbevágni, kivenni a magját és ezután a gyümölcshús egyszerűen kikanalazható a héjból. Így tettem, majd a nyers avokádót kicsit sóztuk és megszórtuk a serpenyőben pirított tökmaggal.



Nyers sóska, medvehagyma és ibolya a kertből
Ezen nincs mit kommentelni, maximum ezt: nahát...már van ilyen? Van és milyen zsenge!



Sült laskagomba lilahagymával
A laskagombát felaprította, és a szintén felaprított lilahagymával együtt olíva olajon megdinsztelte, majd megszórta friss sóskával.És íme a kész ebédünk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails